e-book-uri de Identitate vizuală

Ambalajele produselor de panificație și patiserie

Un instrument de comunicare deseori neglijat, ambalajele au puterea de a transfera importante mesaje de marketing de la producător direct la consumator, fără costuri suplimentare asociate.

În condițiile concurențiale ale pieței de azi, în cadrul procesului de lansare a produsului, alegerea ambalajului ocupă un loc cel puțin la fel de important ca și însăși dezvoltarea.

Află mai multe despre importanța unui ambalaj atractiv din e-book-ul Ambalajele produselor de panificaţie şi patiserie, pe care îl poți descărca GRATUIT prin accesarea imaginii alăturate sau prin apăsarea butonului descarcă.

 

Definirea și redefinirea identității de brand

Construirea unei identități de brand este, într-adevăr, pe atât de complicată precum sună?

Da, este nevoie de specialiști care să sprijine acest demers, dincolo de personalul companiei pentru care se realizează branding-ul, iar alegerea acestor specialiști determină – în mare măsură – succesul proiectului.

Definirea caracteristicilor grafice/cromatice pe care logo-ul va trebui să le conțină în mod obligatoriu. Selectarea unei palete cromatice în care trebuie încadrată viitoarea identitate vizuală a companiei ar trebui să fie realizată ținând cont de toate sub-brandurile companiei, cu care aceasta trebuie să se armonizeze ulterior.

Află mai multe despre importanța definirii identităţii viyuale din e-book-ul Definirea și redefinirea identității de brand, pe care îl poți descărca GRATUIT prin accesarea imaginii alăturate sau prin apăsarea butonului descarcă.

 

Comments are closed